Fier op vier

Campagneaptrap 3maandag 10 februari 2014

Vanmorgen (zaterdag 8 februari) is de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen in Lansingerland officieel van start gegaan. Alle deelnemende partijen waren erbij, toen de eerste verkiezingsposters op de borden geplakt werden. Ook de poster van de ChristenUnie hangt ertussen. We hebben deze keer de 4 als lijstnummer. Vanuit een gepast gevoel van zelfbewustheid staan we tussen de andere partijen in de komende verkiezingsstrijd: “Fier op 4!”

We hebben een boodschap die kort weergeeft hoe we als ChristenUnie de verkiezingen in gaan. Er zijn genoeg redenen om de toekomst somber in te zien. Vooral in materieel opzicht zijn er uitdagingen en hindernissen te nemen. We willen niet werken vanuit een houding van fatalisme. In het programma voor de komende vier jaren hebben we uitgewerkt welke kansen en mogelijkheden we zien: “Geloven in de toekomst”.

De verkiezingsposter van de ChristenUnie brengt de mensen in beeld die de komende jaren vooraan willen staan om de politieke ambities uit te dragen en waar mogelijk te verwezenlijken in Lansingerland. Ik vind dat ze er mooi op staan, de vier hoogst genoteerden op lijst 4. Ze stralen uit dat ze zelf ook geloven in de toekomst, en dat ze met gepaste trots hun plek op de lijst innemen: Fier op lijst 4!

Als bestuur staan we meer op de achtergrond. We werken aan draagvlak binnen de partij en steunen de politici in hun werk. Ook in de komende weken zullen we die rol vervullen. Ik wens onze kandidaten, onder aanvoering van Ankie van Tatenhove, veel succes: goede ontmoetingen en sterke bijdragen in de diverse debatten. Vanuit ons christelijke geloof willen we onze verantwoordelijkheid nemen in het bestuur van onze gemeente. Met het oog op de toekomst!

Huib van Leeuwen
voorzitter CU-Lansingerland

Reacties op 'Fier op vier'

chris, chris (renton) renton [871708]
Geplaatst op: 09-01-2015 05:31
De Breitling Replica Horloges Jet Team keerde terug naar zijn basis in Dijon, Frankrijk, na een reis in vijf Namaak Horloges nieuwe landen. In totaal zeven vliegtuigen uitgevoerd meer dan 225 vluchten in achttien dagen, observeren Rolex Replica van alle geplande vluchten. Demonstraties nemen plaats langs de kusten of, zoals in Beiroet en Amman, in de nabijheid van de luchthaven tijdelijk gesloten, de omgeving, de daken van de gebouwen en balkons zijn altijd gevuld met publiek gepassioneerd over de show.

Archief > 2014