ChristenUnie lanceert verkiezingswebsite; start verkiezingscampagne

andré leest krantdinsdag 11 februari 2014 22:53

Nadat zaterdag de eerste verkiezingsposter geplakt was, verzamelde de fractie van de ChristenUnie zich in de fractiekamer om de verkiezingswebsite te presenteren en de verkiezingskrant te overhandigen. De website draagt de titel van het verkiezingsprogramma: www.gelovenindetoekomst.nl Bezoekers van de site kunnen een keuze maken uit diverse stellingen voor meer informatie uit het verkiezingsprogramma.

De campagnecommissie kiest voor een aparte website omdat een steeds groter deel van de kiezers wel actief is op social media en internet, maar niet meer wekelijks de lokale kranten uitpluist. De ChristenUnie vindt het belangrijk dat de kiezers in Lansingerland ook digitaal kennis kunnen nemen van de keuzes die de partij maakt voor de toekomst en dat ze ook kunnen lezen wat de kandidaten motiveert.

In gesprek met Carola Schouten
De lancering van de website is het startsein voor de lokale campagne. De partij zal zich de komende weken ook laten zien in de dorpskernen en bij de diverse debatten. De boodschap is dan ook te lezen in de speciale verkiezingskrant. Op 3 maart a.s. wordt een speciale ledenavond georganiseerd in het gemeentehuis. Tijdens het openbare deel van deze avond zal Carola Schouten een inhoudelijke bijdrage leveren. Carola Schouten is voor de ChristenUnie financieel woordvoerder in de Tweede Kamer.

Reacties op 'ChristenUnie lanceert verkiezingswebsite; start verkiezingscampagne'

chris, chris (renton) renton [871708]
Geplaatst op: 09-01-2015 05:31
De Breitling Replica Horloges Jet Team keerde terug naar zijn basis in Dijon, Frankrijk, na een reis in vijf Namaak Horloges nieuwe landen. In totaal zeven vliegtuigen uitgevoerd meer dan 225 vluchten in achttien dagen, observeren Rolex Replica van alle geplande vluchten. Demonstraties nemen plaats langs de kusten of, zoals in Beiroet en Amman, in de nabijheid van de luchthaven tijdelijk gesloten, de omgeving, de daken van de gebouwen en balkons zijn altijd gevuld met publiek gepassioneerd over de show.