Persverklaring ChristenUnie Lansingerland

vrijdag 26 oktober 2012 10:02

Lansingerland, 26.10.2012

De ChristenUnie heeft met teleurstelling kennis genomen van het besluit van Jan den Uil om af te treden als wethouder van de gemeente Lansingerland. Wij respecteren zijn besluit om verdere discussie rond zijn persoon te voorkomen en het belang van Lansingerland zwaarder te laten wegen dan zijn persoonlijk belang.

De ChristenUnie stelt vast dat uit het BING‐rapport duidelijk wordt dat bij geen van de onderzochte dossiers is gebleken dat hij zichzelf, zijn bedrijf of derden heeft bevoordeeld.

We zijn Jan den Uil dankbaar voor zijn tomeloze inzet voor onze gemeente en voor de wijze waarop hij zijn wethouderschap heeft vormgegeven. We raken in hem een zeer gewaardeerde en deskundige wethouder kwijt.
Jan den Uil heeft veel voor de ChristenUnie betekend, eerst als raadslid, later als wethouder in Bergschenhoek en Lansingerland. We bedanken hem voor de wijze waarop hij de samenleving in deze functies heeft gediend en investeerde in de ChristenUnie.

Noot voor de redactie:
Voor nadere informatie kunt u terecht bij de fractievoorzitter van de ChristenUnie Lansingerland, tel: 010-5212181

Reacties op 'Persverklaring ChristenUnie Lansingerland'