Senioren enquête

wmodinsdag 30 november 2010 07:52

Inwoners van 55 jaar en ouder kunnen in de gemeente Lansingerland op verschillende plaatsen aan activiteiten deelnemen. In de kern Berkel en Rodenrijs gebeurt dit momenteel in Rehoboth, Hergerborch, de Ark en St. Petrus. De gemeente Lansingerland en Stichting Welzijn voor ouderen willen graag inzicht krijgen of de activiteiten in Berkel en Rodenrijs aansluiten op de wensen van de senioren.

Daarom heeft de gemeente in overleg met de Stichting Welzijn voor ouderen besloten om een enquête uit te schrijven voor mensen van 55 jaar en ouder.

Mocht u geen enquête ontvangen hebben en toch graag uw mening geven, dan kunt u een formulier aanvragen bij de afdeling Economische Zaken & Welzijn, telefoonnummer (010) 800 40 00.

Ook wil de gemeente ronde tafelgesprekken organiseren voor senioren in de gemeente. Op deze manier kunnen zij meepraten over activiteiten en ontmoetingsmogelijkheden voor senioren in Lansingerland.

Het formulier waarmee u zich op kunt geven voor deze gesprekken kunt u vinden in de Heraut  van 17 november of door hier te klikken (onderaan pagina 3)

Reacties op 'Senioren enquête'