Campagne nadert Finale !

Fractie (5)maandag 15 februari 2010 19:00

Nog één zaterdag.

Zaterdag 27 februari a.s. sluit het campagneteam de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen 2010 af. Dan zijn we aanwezig in alle drie de dorpskernen. Met de inmiddels vertrouwde paprika en met ons verkiezingsprogramma.

In september 2009 is het campagneteam gestart met de kraamactie. Elke twee weken stond een team van 3 ChristenUnie leden in één van de kernen. In Berkel en Rodenrijs vond u ons bij de parkeerplaats in de Kerkstraat, in Bergschenhoek waren we te vinden op de Kruin en in Bleiswijk kwam u ons tegen op het Kranenburgplein en de Plaats. Foto's

We voerden gesprekken over alle thema’s waar onze inwoners zich druk over maken of waarover wij graag wilden weten wat ze daarvan vinden. Naarmate de verkiezingen dichterbij kwamen, groeide de belangstelling voor onze standpunten. Ook kregen we vaker de vraag waarin de ChristenUnie verschilt van de andere partijen. Want, eerlijk is eerlijk, op veel punten komen de standpunten van de politieke partijen overeen. Niemand wil immers wakker worden van het geluid van een langs’zoevende’ HSL, of in zijn achtertuin luisteren naar de constante aanwezigheid van de toekomstige A13/A16. Alle politieke partijen zijn het er over eens dat het in onze gemeente prettig wonen is en moet blijven en dat de HSL, Rotterdam Airport of de eventuele A13/A16 daaraan geen afbreuk mogen doen.

Waarin verschilt de ChristenUnie dan van de andere partijen ? Klik hier voor het antwoord

Wij willen iedereen bedanken die met ons in gesprek is geweest.

Wij hopen dat het voor u net zo waardevol is geweest als voor ons. U kunt op ons rekenen.

Op 27 februari a.s. ontmoeten wij u graag nog een keer en een van de dorpskernen.

En op 3 maart rekenen wij op u.

Stem ChristenUnie op 3 maart. Lijst 5.

Reacties op 'Campagne nadert Finale !'