Wijziging in portefeuilles en commissie

CU logo social mediadinsdag 24 december 2019 17:11

Met het afscheid van Matthijs Lems als duo-raadslid, hebben we als fractie opnieuw gekeken naar de verdeling van onze portefeuilles en de drie raadscommissies. We willen jullie graag informeren over deze gewijzigde verdeling, zodat jullie weten wie jullie voor welke onderwerpen kunnen benaderen.

De onderwerpen in de commissie Samenleving worden voortaan behandeld door Paul Lieverse. In de commissie Samenleving worden onderwerpen behandeld als zorg, WMO, cultuur, onderwijs en sociale zaken.

De commissie Ruimte wordt bemand door Kees-Willem Markus en duo-raadslid Arjen Hofman. In deze commissie vallen onder meer de onderwerpen ruimtelijke ordening, verkeer en vervoer, wonen en duurzaamheid.

Tot slot hebben we de commissie Algemeen Bestuur. De onderwerpen in deze commissie worden behandeld door Jurjen Dieleman. Dit gaat om zaken als financiën, bestuur, regionale samenwerking, economische zaken en veiligheid.

Voor alle onderwerpen geldt overigens dat de raadsleden elkaar onderling vervangen, als dat nodig is.

Mocht u dus een vraag hebben een onderwerp, dan weet u wie u hiervoor kunt benaderen. Uiteraard kunt u bij twijfel ook altijd een van ons, of ons allemaal benaderen. Dan zorgen wij ervoor dat u van de juiste persoon een antwoord krijgt. Onze contactgegevens vindt u op https://lansingerland.christenunie.nl/fractie.