Ontbijten met de ChristenUnie

Poster ouderenontbijt vierkant fotomaandag 26 februari 2018 21:00

Wat vindt u waardevol voor Lansingerland? En wat is belangrijk voor uzelf, voor ouderen om u heen of voor de volgende generaties in onze gemeente?
Senioren beschikken als geen ander over levenservaring en kennis. Daarom willen wij graag met onze 70+’ers in gesprek!

Wij nodigen u dan ook van harte uit voor ons 70-plusontbijt. Een mooi moment van ontmoeting en gesprek met elkaar over wat er in Lansingerland moet gebeuren. Daarnaast zullen Ds. Markus, oud-predikant van de Hervormde Gemeente in Bergschenhoek, en ChristenUnie-kandidaat Paul Lieverse een iets vertellen over het thema “omzien naar elkaar”.  En dit alles onder het genot van een ontbijtje!

Bent u erbij?
Iedereen vanaf 70 jaar kan zich aanmelden, maar we dekken voor maximaal 70 mensen de tafel. Mail dus snel naar ontbijt@lansingerland.christenunie.nl, of bel met Jurjen Dieleman (06-11719587) of Annigje Gille (06-12866900).

Het ontbijt zal plaatsvinden op vrijdag 9 maart, van half negen tot 10 uur, in de hervormde kerk in Bergschenhoek (Kerkstraat 1).
Is deze locatie voor u lastig te bereiken? Geef dat dan aan bij uw aanmelding, wij halen u graag op!

Uitnodiging 70-plus ontbijt642,0 kBimage/jpegdownload

Reacties op 'Ontbijten met de ChristenUnie'