Berichten geschreven door Annette Molenaar

1. Vogel Annette.jpg
    Door Annette Molenaar op 2 juli 2020

Vogels

Horen jullie ook meer vogels dan anders? Ik ben blijkbaar niet de enige, het is zelfs nieuws geweest in de kranten en in het NOS-journaal. Komt vast doordat we nu vaker een ommetje maken om in beweging te blijven.  Wat een gezang en wat een prachtige geluiden. Des te beter hoorbaar doordat het stiller is op straat, ook al wordt het inmiddels weer drukker van in het begin van de corona-pandemie. En misschien merken de vogels dat de lucht schoner is. Minder vliegtuigen en minder uitlaatgassen bevallen mij ook prima.

2. Schermafbeelding 2019-11-06 om 14.26.40.png
    Door Annette Molenaar op 6 november 2019

Dank je wel!

'Wat zeg je dan?’

‘Dank u wel’.

Een bekende gang van zaken bij de slager, als er een plakje worst wordt uitgedeeld aan een kind. De ouder wil graag dat het kind de gever van de worst bedankt.

3. padlock-406986_1920.jpg
    Door Annette Molenaar op 27 december 2018

Pardon?

Pardon, er is geen plaats voor jullie.

Dat was 2018 jaar geleden het antwoord op de vraag naar een slaapplaats. De geboorte van Jezus werd er des te bijzonderder door. Hij kent dit lijden, heeft zelf deze route op aarde gekozen om voor ons het grote Pardon mogelijk te maken.