Proeflokaal - De afdronk

proeflokaaltopbanner-944x390.pngmaandag 05 februari 2024 16:33

Afgelopen maand hebben we op 3 donderdagavonden ons Proeflokaal gehouden. In deze serie hebben we verteld over het werk dat wij doen, zelf een commissieavond bijgewoond in de raadzaal en gekeken welke politieke stijl bij de deelnemers paste. Daarmee hebben de deelnemers een mooi kijkje in de keuken van de lokale ChristenUnie gekregen en voor zichzelf kunnen bepalen of zij een rol voor zichzelf weggelegd zien. Met 2 deelnemers viel de animo wat tegen, maar dat betekende wel dat we meer tijd hadden om uitgebreid in te gaan op de vragen die er leefden. Ook hebben we zelf geproefd hoe we de cursus een volgende keer nog beter kunnen vormgeven. Mocht het nu zo zijn dat je eigenlijk toch graag had willen meedoen dan kondigen we nu alvast aan dat we het Proeflokaal volgend jaar in januari gaan herhalen. Ook in de tussentijd ben je van harte welkom om eens met de fractie van gedachten te wisselen over hoe het is om raadslid te zijn.