Lokale politiek iets voor jou? Ontdek het tijdens Proeflokaal Lansingerland!

proeflokaaltopbanner-944x390.pngdinsdag 21 november 2023 20:06

Hoe weet je of iets smaakt? Juist, door te  proeven! Daarom organiseert de ChristenUnie een Proeflokaal. Dit is een kort traject waarin je vrijblijvend kennis kan maken met de politiek in onze gemeente. Wat gebeurt er allemaal achter de schermen en hoe komen besluiten tot stand? En ook: wat betekent het om raadslid te zijn? Deelnemers gaan samen met de cursusleider in op de lokale politieke situatie en gaan zelf aan de slag met een agendapunt van de raad. Ze trekken hierin samen op met de ChristenUniefractie. Bij de afsluiting van deze cursus kunnen deelnemers een duidelijk antwoord geven op de vraag of zij politiek actief willen worden.

Heb je een warm hart voor onze samenleving en past de ChristenUnie bij jou? Doe dan mee en kom proeven!

Op donderdag 11, 18 en 25 januari ben je van harte welkom bij ons in het gemeentehuis. Ben je geïnteresseerd en wil je meer informatie of je aanmelden? Bel of mail Arjen Hofman (arjenhofman@gmail.com of 06-41862321).