Verkiezingsnieuws

RTV Lansingerland radio-interview met Kees-Willem Markus

Kees-Willem Portret gecomprimeerddinsdag 09 januari 2018 17:33 Vorige week was onze lijsttrekker Kees-Willem Markus in de studio bij RTV Lansingerland. Hij werd hier geïnterviewd over ons verkiezingsprogramma. Een mooi gesprek waarin onze visie voor een ... lees verder

Verkiezingsprogramma: Waardevol voor Lansingerland

Speeltuindonderdag 23 november 2017 21:03 In de Algemene Ledenvergadering hebben de leden van de ChristenUnie het verkiezingsprogramma vastgesteld voor de verkiezingen van maart 2018. De titel van het programma vat samen wat de koers is voor de komende jaren: kiezen voor wat waardevol is voor Lansingerland. lees verder

Verkiezingsprogramma en kandidatenlijst vastgesteld

Groepsfoto binnen 3donderdag 23 november 2017 21:02 Tijdens de ledenvergadering van 9 november, zijn het verkiezingsprogramma en de kandidatenlijst van ChristenUnie Lansingerland voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 vastgesteld. Hiermee is de aftrap richting de verkiezingen van volgend jaar gegeven! lees verder