Je bent jong en je kunt wat. Maar wat doe jij voor de maatschappij?

Kroegentocht CU LLmaandag 17 maart 2014

Met deze vraag ging de ChristenUnie afgelopen zaterdag in gesprek met de jongeren. In de afgelopen jaren is meermalen aandacht gevraagd voor probleemgroepen in onze gemeente, onder andere tijdens de rondetafel gesprekken die de partij organiseerde rond een aantal thema’s. Gelukkig hoort slechts een beperkt aantal jongeren tot de probleemjongeren, want met de meeste gaat het goed. Zij gaan naar school, ronden hun opleiding af met een diploma, zijn lid van sportverenigingen en hebben een bijbaantje. Ze zijn jong en ze kunnen wat. De ChristenUnie wil ook met deze jongeren in gesprek. Wat verwachten zij van de toekomst, wat hebben ze nodig? En ook: wat hebben ze in hun mars en wat hebben ze de samenleving te bieden?  Zaterdagavond zocht de ChristenUnie de jongeren op in de lokale horeca, om met hen over hun verwachtingen en keuzes te praten. De partij denkt na of en hoe in de komende jaren de dialoog met jongeren meer structureel vorm kan krijgen.

Reacties op 'Je bent jong en je kunt wat. Maar wat doe jij voor de maatschappij?'

chris, chris (renton) renton [871708]
Geplaatst op: 09-01-2015 05:31
De Breitling Replica Horloges Jet Team keerde terug naar zijn basis in Dijon, Frankrijk, na een reis in vijf Namaak Horloges nieuwe landen. In totaal zeven vliegtuigen uitgevoerd meer dan 225 vluchten in achttien dagen, observeren Rolex Replica van alle geplande vluchten. Demonstraties nemen plaats langs de kusten of, zoals in Beiroet en Amman, in de nabijheid van de luchthaven tijdelijk gesloten, de omgeving, de daken van de gebouwen en balkons zijn altijd gevuld met publiek gepassioneerd over de show.

Archief > 2014