Heeft u even tijd? ChristenUnie organiseert tijdcollecte

Tijdcollecte bannermaandag 17 februari 2014

In onze samenleving voelen mensen zich niet alleen verantwoordelijk voor hun eigen leven. Ze zijn ook verbonden met anderen en zetten zich in voor anderen. Veel van onze organisaties en verenigingen draaien op de inzet van 7.000 vrijwilligers.

Voor iedereen die nog geen ervaring heeft met vrijwilligerswerk, maar wel graag iets wil betekenen voor een dorpsgenoot, een vereniging of organisatie, organiseert de ChristenUnie een tijdcollecte.

Tijdens de campagnedagen nodigen we onze inwoners uit om tijd beschikbaar te stellen. Dat mag eenmalig zijn. Maar wie op zoek is naar een vrijwilligers’baantje’ kan dat ook aangeven.

Doet u mee aan de tijdcollecte? Op http://lansingerland.christenunie.nl/tijdcollecte kunt u zich aanmelden. De ChristenUnie brengt het aanbod bij de organisatie of vereniging waar u voor kiest. Zo blijft Lansingerland ook in de toekomst een gemeente waar jong en oud zich thuis voelt.

Reacties op 'Heeft u even tijd? ChristenUnie organiseert tijdcollecte'

chris, chris (renton) renton [871708]
Geplaatst op: 09-01-2015 05:31
De Breitling Replica Horloges Jet Team keerde terug naar zijn basis in Dijon, Frankrijk, na een reis in vijf Namaak Horloges nieuwe landen. In totaal zeven vliegtuigen uitgevoerd meer dan 225 vluchten in achttien dagen, observeren Rolex Replica van alle geplande vluchten. Demonstraties nemen plaats langs de kusten of, zoals in Beiroet en Amman, in de nabijheid van de luchthaven tijdelijk gesloten, de omgeving, de daken van de gebouwen en balkons zijn altijd gevuld met publiek gepassioneerd over de show.

Archief > 2014