NL Doet 2020

Groepsfoto NLdoet 2019.jpg14 mrt 09 00

Outdoor Valley is met haar activiteiten regelmatig te vinden in het Hoge Bergse Bos en bij het mountainbike parcours. Nu willen wij graag iets terug doen voor deze prachtige omgeving. Zwerfvuil: Blikjes, petflesjes en pakjes. Helaas komen we het dagelijks tegen in het Bergse Bos. Een blikje heeft een afbraak tijd van maar liefst minimaal 50 jaar. Een petflesje blijft oneindig liggen. Ook in ons eigen survivalbos komen we zwerfvuil tegen. Reden genoeg om op te ruimen! Tijdens NL Doet op 14 maart gaan wij samen met medewerkers en vrijwilligers het bos zwerfvuil vrij maken. Help jij mee?

Als ChristenUnie Lansingerland hebben we ons bij Outdoor Valley opgegeven om mee te helpen. We zouden het erg leuk vinden als leden zich hierbij aansluiten. Met elkaar zorgen we voor een schone omgeving. Help je mee? De actie vindt plaats op 14 maart van 9:00-12:00 bij Outdoor Valley (Rottebandreef 10, 2661 JK Bergschenhoek). Je kunt je aanmelden via deze link: